29 January 2012

*** ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ Η.Π.Α.


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ METROPOLITAN MUSEUM OF ART ΣΤΟ MANHATTAN ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ.
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ AYTO ΕΙNΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 1870.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?


ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΕΧΕΙ ΣΒΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΠΩΝ,ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ!!!

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΤΙΡΙΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ...

4 comments:

  1. και στην σελίδα μπαίνουμε και ψωνίζουμε απο χρόνια απο το κατάστημα τους.

    τώρα.... πολλά μεγάλα κτίρια του εξωτερικού, εχουν αρχαιοελληνικές κολώνες.
    Βλέπε Γερμανία, Αυστρία... κλπους κλοπείς!!
    την καλημέρα μου !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.
      ΑΠΛΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ.
      ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΚΤΙΡΙΑ.
      ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΕΝΑ ΚΟΣΜΗΜΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ.

      ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ.

      Delete
  2. Για να μαθαίνουν οι "άσχετοι" Αμερικάνοι. Αλλά πόσοι πάνε θα μου πεις γηγενείς...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ.

      ΕΓΩ ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΑΛΛΟ...ΠΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ;

      Delete